• Zestaw Archeologa Jajo Dinozaura Wykopaliska Skamieniałości Narzędzia

Zestaw wykopalisk w jaju to fascynująca zabawa i edukacja dla małych archeologów. Dzieci odkrywają skamieniałości, rozwijając umiejętności manualne i cierpliwość. To także świetna okazja do nauki oraz ekscytujące doświadczenie.

16.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 2 dni roboczych
Cena przesyłki 15
Kurier 15
Kurier (Pobranie) 20
Dostępność Duża dostępność

Kontakt telefoniczny: 575738790

Zostaw telefon

Zestaw Archeologa Jajo Dinozaura Wykopaliska Skamieniałości Narzędzia

Zestaw wykopalisk w jaju przenosi dzieci w fascynujący świat archeologii, gdzie każde odkrycie jest prawdziwą przygodą. Ten edukacyjny zestaw nie tylko zapewnia godziny fascynującej zabawy, ale także rozwija zdolności manualne, cierpliwość oraz wiedzę z zakresu archeologii.

Dzieci mogą delikatnie i umiejętnie odkrywać skamieniałości ukryte w gipsowym jaju, korzystając z dołączonych narzędzi, co daje im poczucie prawdziwego archeologa. Proces wykopalisk stymuluje ich kreatywność, ciekawość oraz logiczne myślenie.

Jednak zestaw to nie tylko zabawa, to także doskonała okazja do rozmów i nauki z rodzicami. Podczas odkrywania skamieniałości można poruszać tematy związane z historią, paleontologią i naukami przyrodniczymi, co poszerza horyzonty wiedzy dziecka.

To edukacyjna przygoda, która może zainspirować małego badacza do dalszej nauki i odkrywania świata. Idealny prezent dla młodych miłośników dinozaurów, gwarantujący ekscytujące i edukacyjne doświadczenie, które zostanie z nimi na długo, pobudzając ich pasję do nauki i odkrywania tajemnic przeszłości.

Wymiary jaja:

9cm x 6cm x 6cm

Wymiary opakowania:

16cm x 10,5cm x 7cm

Posiada certyfikat CE, ponadto jest zgodny z normą EN71. Przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Informacje o produkcie
Ostrzeżenie! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat
Płeć Chłopcy
Wiek +3
Długość towaru w centymetrach 11
Wysokość towaru w centymetrach 16
Szerokość towaru w centymetrach 7
Waga gabarytowa w gramach 205.33
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis